stoppa mig, du måste stoppa mig!

ni vet väl alla att om ni skulle träffa på världskändisar skulle man bli helt till sig, den enda världskändisen jag skulle typ gråta av att träffa xD är Johnny Depp.

jag skulle bli till mig om jag såg nåra stora svenska kändisar också, men mina två stora SVENSKA idoler, som jag verkligen "älskar" är Josefin Crafoord, för hon har en så jäkla cool stil till sättet och till kläderna, och Elin Kling, för hon har världens bästa stil på kläder och har en skön attityd. dom två skulle jag vilja ta kort med om jag träffa, inte ngn annan tror jag faktiskt. visst om man träffa t.ex. robyn skulle jag kunna ta kort med henne men inte skulle det vara världsviktigt!

men mina idoler är iaf Josefin Crafoord och Elin Kling.


Crafoord

Kling

Kommentarer
Postat av: malin fröderberg franzén.

tack så mycket :) jag mår bra, vad hittar du på?

kram malin! <3

2009-08-25 @ 16:26:44
URL: http://malinfroderberg.blogg.se/
Postat av: my

tackar :)

2009-08-25 @ 20:40:40
URL: http://myyyyh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0