morgonstund har guld i mun..

jag vaknade av att mamma stack in huvudet och sa att de gick till jobbet, jag tyckte det var lite taskigt eftersom jag ville sova. men sen kunde jag inte sova efter väckningen så  jag gick upp och tog tag i det jag behövde göra, vilket var att föra över via USB-minnen bilder från stora datorn till den nya datorn... DET TOG TID KAN JAG SÄGA! eftersom jag bara hitta två USB-minnen som hade väldigt lite lagringsutrymme så det blev bara lite i taget och det tar ju en sån tid bara för att jag har så jäkla mkt bilder också -.-... AJA men nu är jag klar WOHO!

och nu till nästa grej, vilket är att ladda ner samsung pc studio så jag kan ladda över direkt från mobilen till datorn, tror inte det tar lika mkt tid though.


idag ska jag vara med Lydia, och henne har jag inte träffat på länge! tänkte att vi kunde göra ngt roligt men också behöver jag gå ner till banken för att ÄNTLIGEN hämta mitt ID-kort som skulle kommit för länge sen. hoppas bara att det funkar att hämta ut det utan föräldrarna om jag har typ ett pass att visa att det är jag som hämtar det. HOPPASHOPPASHOPPAS.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0