Lady GaGa




imorgon ska jag till grönan med millsan och jessi, där ska vi se Lady GaGa uppträda! WOH jag längtar eftersom jag älskar den där galna tjejens musik! dessutom tkr jag att hon har grymt cool stil. idag i DN var det en artikel om henne, tkr att ni ska läsa den här!

ps. tkr dessutom att det är roligt att i paparazzi-videon så är alexander skarsgård med och både han OCH GAGA pratar svenska, jag hitta inte videon där det är med men den finns på perez hilton's blogg här. dessutom är videon regisserad av svennen Jonas Åkerlund och hon är stylad av Jonas fru, Bea Åkerlund. värt att veta ds.


Kommentarer
Postat av: marre

Älskar hennes rosetter.

2009-08-01 @ 21:02:07
URL: http://ttypmarre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0