hanna by night

godnatt allihopa! tkr att läsar siffrorna ska gå uppåt inte neråt :P men jaja, ngt tips om vad jag ska skriva mer om så att ni läser oftare och mkt fler läser :D?

liten redogörelse av dagen :
åkte och träffa milla på brommaplan, åkte till ekerö. träffa pojkarna anders, fredrik och adam sen gick vi hem till fredrik och packade ihop badhanddukar :) tack för lånet fredrik! sen lånade jag en cykel som jag fick ont i baken av och vi begav oss av mot bjursviken (hette den så?) och badade, skööönt i hettan. begav oss tillbaka och bytte om hos fredrik och sen gick jag över till anders och var där en stund men efter det gick anders et moi till johan och snackade och vi hade roligt.. vi träffade sen herman (en ny filur), och hämta milla och fredrik. vi hittade inte på mkt sen förutom smutskrig i johans rum xD haha. slutade med att anders sa hejdå tidigt eftersom han ska till norge imorrn elr ja, idag och att johan så snäll som han är skjutsa mig till busshållplatsen och väntade med mig där. TACK söta johan :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0