every morning i looked at you and smiled

som sagt inte mkt att rapportera från the house of hanna eftersom jag har segat idag, vilket man behöver ngn dag. sista veckan nu innan jag och alla vänner börjar gymnasiet, jag är taggad!
 särskilt eftersom jag och milla kom in på stockholms estetiska's enda dans-klass som dom tar in varje år, fattar ni?! 23 av typ 200-250 elever som sökte! Jag var helt inställd på att jag inte skulle kma in, det känns fortfarande som jag inte är bra nog för att gå där, men det går lite upp och ner för ibland så tänker jag " nu jäklar så ska jag dansa skiten ur mig i 3 år, WOH!".
 

hur känner ni andra 93or er inför de nya skolorna?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0