and you knocked me down

godmorgon alla! jag vaknade för kanske inte så länge sen och gick in i duschen direkt. varför jag gick upp så tidigt var för att jag har börjat försöka ställa om mig innan skolan börjar! fast jag kmr ändå vara sjukt trött när det väl blir den 17onde augusti men jag kan alltid försöka ;) .



men det hemska som hände när jag vaknade var att först kunde jag inte öppna mitt vänstra öga.. (?!) och jag låg där i sängen och vred mig och försökte. tillslut fixade jag det men sen när jag gick in i badrummet så såg jag att det var helt rött och nedre delen av ögonlocket är lite uppsvullet men det jobbigaste är att det typ "bränner".. ngn vet vad jag ska göra? jag har försökt att leta efter saltlösning, sån som man ska droppa i ögat för att rengöra, men jag hade ingen tur med det, tyvärr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0