igårkväll

jag och lydia igår i sooolen!


.. gick jag och millsen på en låååång promenad :P sedan så bad vi ekeröarna kma och joina oss, och det gjorde dom på stört! vi gick runt i hela spånga och praaatade alot alot. sedan bar det hem till moi och hoppa lite på studsmattan och då kom pojkarna daniel, simon och fabian (ngn ny?). vi skrattade och hade det trevligt, sedan "råkade" jag knocka daniel så han började blöda näsblod, än en gång - FÖRLÅT DANIEL (a). det var allt en mysig kväll måste sägas.

efter vi hade lämnat fredrik och anders vid svandammen så kom vi hem vid tio över tolv och såg på film, blev narnia (prins caspian). Men jag och milla sov första halvan av filmen men sen vakna vi upp och åt en massa chips och b&j!

sedan vid tre(?) så gick vi och la oss. jag hade lite problem av sömnen för jag e så himla täppt så jag blir galen, kanske är allergisk, skit isf om jag har blivit det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0