gårdagen

hade det trevligt med fredrik, millsen, anders och lydian. Särskilt eftersom jag var så jäkla babbelmaja och skrattade hela filmen (the grudge) vilket jag tror att alla förutom lydia störde sig på. jag kunde seriöst inte sluta.  senare träffade vi på adam(inte brorsan) lite snabbt, fast han skulle typ gå och lägga sig då för att han skulle upp kl6 nu imorse -.- ... sen träffa vi också på ngn viktor, ngn max och johan.. aja jag hade det trevligt iaf, och snart (kl 18) ska vi iväg och träffa astrid och sofia <3 my loved ones! 


älskade vänner


Kommentarer
Postat av: the retard

GUD!

2009-04-25 @ 16:41:52
Postat av: Milla

haha så vackert ^^ <3

2009-04-29 @ 17:55:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0