1 april!

har ju vart sjuk idag också, men jag gick på musikprovet, och jag måste säga att det faktiskt gick bra! :D
men det jag ville berätta var pappas aprilskämt på min broder imorse, hahaha (som dessutom gjorde att jag stanna upp i det jag gjorde)! här kmr de:
pappa - ADAM, har du sett att Skalman har krupit ur sitt skal?! (skalman =min lillebrorsas sköldpadda)
adam - VAAAAAA!? (springer upp för trappan i full fart)
tystnad. (jag står i mitt rum och har stannat upp mitt i sminket)
adam - PAPPAAAAAAAAAAAAAAAAA
pappa - APRIL APRIL!
adam springer runt i huset efter pappa och e förbannad.

sedan hörde jag att pappa också hade lurat min brorsas kompis.


rikard (kompisen) babblar på om sitt arbete om Michael Jordan.
min pappa säger - Visste du att Michael Jordan är död?
rikard - VA?
pappa - japp, och när de undersökte honom efter han hade varit kvinna innan
rikard - VA?
pappa - APRIL APRIL ..

det här bevisar ju bara att min pappa e en riktig lustigkurre, HAHAHAHA :D


ps. såg nåra fina blommor som växte idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0